5april

Eftersom att jag verkligen suger på rubriker får det bli datumet istället.
Och eftersom jag tog bort alla inläggen och det inte finns någon bild på mig så vet ju inte alla vem jag är. haha.

Jag heter iallfall Carmen Lundhall, på fritiden är jag med kompisar, fotar med min nikon d3000 eller spelar fotboll som jag då brinner för. Men jag kan inte alltid vara med för att jag har ryggproblem och går på medicin.  
Här i sthlm bor jag med min familj på 4 personer. Galnare familj får ni nog leta efter. Iallfall min pappa heter micke och är världensbästa pappa. Han är 34/35bast och är världens cooling.
Mia/maria heter min mamma som är 32 år typ. Hon tror hon fortfarande är 15 år och lever livet kan man säga.
Sen har jag en vild bror, som heter Christopher och är 4 år. Han är världens klumpigaste. än sålänge har han brytit armen på 2 ställen, fått en hjärnblödning, fastnat med fingret i en rulltrappa och nu har han 9½ finger.
En olycksdrabbad familj med andra ord. Men jag älskar dom för de dom är, och så kommer det alltid att vara.

Själv har jag en bästavän som jag älskar mer än livet, och henne kommer jag nog skriva väldigt mycket om! haha hon heter iallfall moa och fyller år 4 dar innan mig. haha coolt vaaaaaa?

Där har ni väl lite om mig, vill ni veta mer så släng in en kommentar. puss.


____________________________________________________________
Bloggar mer imorgon för jag ska lägga mig nu, har världens dunder huvudvärk. -.-


♥ Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
♥ Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Bloggadress:

♥ Kommentar:




RSS 2.0